Merhaba Arkadaşlar aşırı korkup günlerdir stresten uyku uyumuyordum resmen şükür ki geçtiğimiz cuma çatı muayenesi oldum korktuğum kadar varmıymış tabiki hayır ama bazı yazan arkadaşlar vardı hiç hissetmedim falan diye o kadarda değil elbette hissettim iki parmağı ile kontrol etti doktorum canım yanmasın diye jel sürücem biraz soğuk tedirgin olma sonra anla diye dokunucam dedi. 1 dk sürmedi bile Burda doktorunuzun sakinliği de çok önemli bence ben aşırı memnunum doktorumdan çok güzel bilgilendiriyor çünkü bu arada normal doğum istiyordum ilk gebeliğim fakat çatı kemiklerim çok darmış 1 kg doğsa bile bebek imkansız dedi o yüzden 23 Mart sabahına seZeryan tarihi verdi anestezi olarak spinal epidural istediğimi belirtti bu arada şuan 38 haftalığız bebeğim de çok şükür gayet iyi sağlıklı 50 cm 3200 kg da dualarınızı beklerim Arkadaşlar Rabbim sağlıkla evlatlarımıza kavuşmamızı nasip etsin hepimizin bu arada benim gibi tedirgin olup korkanlar için yazmak istedim☺️ Vakit ayırdığınız için teşekkürler 🙏🏼