Dilek_erduann Kızlar 15+4 haftalık olduk size bişe danışmak istiyorum normalde olmuyo sadece ayakta kalıp iş yaptığım zaman çok kasık ağrım oluyor şiddetli bir şekilde hemde bu üçüncü hamileliğim iki erken doğumum var korkuyorum biraz
Fatma7666 Dilek_erduann Aman dikkat edin ben de iş yaparken oluyor hemen uzanıyorum dinlene dinlene kendinizi yormadan yapın hiç bi iş evladımızdan önemli değildir🥰🤲
Fatma7666 Dilek_erduann Bende 13+6 oldum çok şükür ütü yapınca dolanınca bende de aynı ağrılar oluyor dinlenip devam ediyorum sizde öyle yapın aman dikkat edin 🥰🤲