Zehra061 Serbeymuh Merhaba ☺️ Ben de oturamıyorum artık daha 35+4 haftalığım. Bebeğim de 2650gr 48cm. Ama karnımı bastırıyor gerdiriyor. Rahatça oturamıyorum 🙄
H-M Serbeymuh 36+1 günlüğüz bebeğim bayağı aşağı indi galiba baskı hissediyorum.sık sık tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum.arada hafif hafif yalancı sancı yaşıyorum.gece uykularım yok.halsizim birde gün içinde sürekli yatıyorum.
limonluchescake Serbeymuh ben de tam 36 dayım. Böyle sürekli yorgunluk hissi oluyor. Bazen bi canlanma oluyor islerimi yapıyorum, ama 2 adim atsam yoruluyorum cok. Bakalım ne olacak
Sbhmstfelf19 Merhaba canım 38+2 haftalık hamileyim bende bacaklarımı ayırıyorlar sanki kasılmalarımızda sıklaştı bu aralar bakalım bekliyoruz hayırlısı inşallah🙂
Serbeymuh Sbhmstfelf19 ay maşallah Sbhmstfelf19 bende yeni bitti 36 alta batma hissi çok oluyor bebek hareketleri canımı acıtıyor falan gece de karnım adet olacakmışım gibi ağrıdı 😌 38 de kendısı gelır ınsallah bızım sekerımız var doğum planı yapmadık daha
Serbeymuh Zehra061 bende senin haftanda öyleydim canım şuan 36 bitti sürekli yatış halinde rahatım sert yerden başka yere oturamıyorum da Allah yardımcımız olsun
Serbeymuh H-M evet o halsizlik bende de var böyle bitmişlik sendromu yaşıyorum sankı ama bazı günler de çok enerjık oluyorum sizde de iğne batma hissi oluyor mu alt kısımda