alpbuket benimde bebeğim 1.5 aylık şuan çok gazlı yesemde gaz yemesem de gaz agguline kullanıyorduk ama sürekli ağlıyordu yavrumun canı yanıyordu resmen gaz çıkartırken metsil de kullandık hiçbir işe yaramadı sonra nurse harveyse geçtik gaz ilacı çok şükür çok iyi geldi bebeğime gazı olduğunda ağlamadan çıkartiyo kolaylıkla nurse harveysin kimyon oranı da diğer ilaçlara göre yüksekmiş tavsiye ederim bize çok iyi geldi