Tuuuuu Canım aynısını ben yaşadım tam da o haftalarda. Ki tansiyonum da normaldi. 3 gün gözümü açamadım, uyuyamadım resmen kabus gibiydi. Eşime başımı ovdurdum falan bol bol su içtim ama bana mısın demedi. Sonra kendiliğinden geçti doktorum hormonlara bağlı çok normal demişti. Eğer dayanılmayacak gibiyse doktoruna danışarak parol falan içebilirsin. Ben tuttum kendimi ilaç içmeyeyim diye ama 3 gün kesintisiz çektim o ağrıyı çok zor😣