Hayla34 Benim hamileliğin ilk aylarında olduğu için ertelemek zorunda kaldım canım ki öncesinde de ara ara ağrı yapıyordu içten çürük vardı çok geciktirdim. Malesef dişi çektirmek zorunda kalıyorum🤷🏼♀️ Ama zaten dolguyla kurtarılmazdı, kanal tedavisi de röntgen çektirilmediği için hamilelikte çok uğraştırıcı çektirmek en mantıklısı oldu benim için