Tcngzhn ben 23. Haftamdayım, bana da 2 kez adet olacakmışım gibi olmuştu ve 1 gün sürdü, tabii kanama vs hiç olmadı, nette biraz baktım, bazı bünyelerde adet döngüsünde ağrı olabiliyormuş. Gebeyiz ama adet zamanı abzeh ağrı şancı şişlik olabiliyormuş