Ebruuugunes denizali_ çok geçmiş olsun canm çok zor inan geçen gündüzün yok beynin zonkluyor bari rahat edersin😊💃
denizali_ Ebruuugunes aynen ya çok rahatım şuan ama yaralı şuan dişim ay ağzımı açamıyorum hafif sızıntı buna da şükür 😃🥰🥰
denizali_ Ebruuugunes olsun sızıntı da iyidir 😃 en azından ilaçlardan kurtuldum ve eski ağrısından iyidir emin ol😅