denizali_ Ben de 23 haftalığım kuzum, doktorum izin verdi yarın dişim çekilecek. Hiçbir şeyden korkmam şu dişçi koltuğundan korktuğum kadar ya. Resmen fobim benim nasıl çektiricem hala daha bilmiyorum aşşırı paniğim. Bebeğim konusunda da doktorum hiç korkma kullanılan anestezinin bebeğe etkisi yok denecek kadar az çektir kurtul bu ağrı daha zararlı dedi. Ayy kafamda deli sorular🤯🥺