minikprensesimmm 38+5 haftalıktan yazıyorum 12/9 olan tansiyonum 14/7 doktor galiba 14/9 olunca gel demişti diye biliyorum limonlu su içtim ama bu sonuç çıktı karnımda da sertleşme var neler oluyor sizce
Ebrununbebe minikprensesimmm bilmiorum valla benimde çok düşük 20.inci haftamdayım serum felan verdiller geçen.. Stresten olabilir
momtobe8 minikprensesimmm doğuma yakın olabilen birşey mi bilmiyorum ama normal şartlar için 14 yüksek biraz. Bence doktorunuzla bir görüşün. Bir de babam tansiyınu çıkınca hap gibi bir diş sarımsak yutardu, hemen düşerdi. Belki deneyebilirsiniz.
Alinamoms minikprensesimmm ayaklarınızı yukarı dikin 1 2 saat daha takip edin tansiyon iyi bişey değil limonlu suda düşürmezse mutlaka doktorunuza yazın zaten sizi kesin çağıracaktır ama her halukarda hazırlıklı gidin hastaneye belki bebiş geliyordur 😊
minikprensesimmm Ebrununbebe o haftalarda benimde düşüktü sürekli ama suan yüksek gibi geldi tansiyon işinden de anlamam başım çok ağrıyor
minikprensesimmm Alinamoms bi 12/9 olmuştu limonlu su içmiştim sonra 14/7 oldu şimdi 13/8 anlamıyorum afedersiniz ishal durumum da var ama kafam çok ağır geliyor vücuduma🙄
Alinamoms minikprensesimmm siz mutlaka doktorunuza yazın ishalde varsa beklemeyin. Tehlikeye atmayın bebişi