MerveHail Geçen hafta burayada yazmıştım cok güzel bir hamilelik geçirirken birden bire kontrole gittiğimde bebeğimin gelişiminin durduğunu öğrendim 34 haftalık olması gerekirken 32de kalmıştı kilosu doğum pozisyonu almışken ters (makat) pozisyonuna geri dönmüş ve nasıl olduğunu bilmediğimiz bir şekilde suyumuz azalmş sınıra gelmişti. Bütün bunlar 2 hafta içinde olmuş ve ben hiç bir şey anlamamıştım acil perinatoloğa yönlendirildim ve bu suyun bana anca 3 gün yetebileceğini söyledi ciğer geliştirici iğne vuruldum bebeğim 2300 gram dı 35 haftalıktı genel anestezi ile sezaryene karar verdik çünkü cok korkuyordum asla spinal olamazdım. Yatışım yapıldı doğum haneye gidene kadar eşim yanımdaydı normal olsaydı oda girecekti doğuma hep öyle hayal etmiştik. Sürekli ağladım okadar korkuyordum ki doğumhaneye girince cocuk doktoru genel anestezi de bebeğin cok narkoz alır spinal ol biz yanındayız dedi ve hersey kızım içib diyip tüm ameliyat boyunca ağlasamda spinal oldum kızımı kucağıma verdiler bende bir rahatlama ama sürekli acsbs bana söylemedikleri bişey varmı diye soruyordum küveze girme ihtimali coktu dikişlerimin atılıp odama gelmeyi zor bekledim. Şuan tam 1 haftalık oldu cok şükür herşey yolunda tek problemimiz cok küçük şişleride inince 2 kilonun altına düştü. Emme refleksi gelişmedşği için göğsümü almıyor sağıp veriyorum ama herşeye rağmen harika bir duygu darısı başınıza💕🙏🏻🙏🏻
tubatayfun MerveHail allah annali babali buyutsun sisi gitdikden sonra tekrar kilo almaya baslar endise etme
tubatayfun MerveHail sali gunki kontrolumde benimde bebeklerim pek gelismemis ayin 26 sinda yine ayni gerkdigi gibi gelismezse beni de doguma alacak doktorum
ayasmelis Allahm analaı babalı büytsün canm . Benmde son 34 günüm bende spinal olucam bildiklerini pylaşırmsıın çook korkuyorum amlyt anında falan bişey hissettinmi
MerveHail ayasmelis acı hariç herşeyi hissediyorsun elini karnına bastırıp bebeği çıkardıklarını bile ben çok korkuyordum ama Allah veriyor kolaylığını. His var fakat acı yok
mervec Geçmiş olsun canım sizin için dua edicem rabbim kızını sana seni de kızına bağışlasın inşallah benimde bir kızım olacak çok duygulandım hikayeni okuyunca rabbim basla keder vermesin inşallah kilosu gelişimi düzene girer inşallah ☹