minnikanne Bu durumda bilgilerim dahilinde yazıcam size. Şeker hastasıyım ben yıllardır. Öncelikle eve bir ölçüm cihazı alın. Not almaya başlayın takip için bi deftere yazın. Sabah aç ölçün. Kahvaltı sonrası 1. Ve Sonra 2.saat ölçüp yazın.
öğlen ve akşam aynı şekilde ölçümleri yapaın yazın. En sonda yatarken 1 ölçüm daha yapın not alın. 1 hafta boyunca bunu yapıp doktora bu notlarla gidin. Bu dönemde yine sağlıklı beslenmeye dikkat edin. Bakalım ne çıkacak. Çünkü bu tokluk ölçümü hatalı