Hatice_ee 10+4 hamileyim agda alerji gibi yapti kolumda falan bende bunu hamile olmadan oncede kullaniyodum simdi kullansam sorun olurmu agda yapamiyorum https://imgyukle.com/i/Nh9Od6
Minikhavucum Hatice_ee ben bunu 2 senedir yaz başında koluma yapıyorum tüm yazı götürüyor. Fakat şöyle düşünüyorum ki inanılmaz kimyasal bu ürün kokusu ve dokusundan bile belli. Bence yapmasanız daha iyi gibi
Oykuaygun Hatice_ee bende öyle bende 😁😁😅😅 kıllı kıllı geziyom allahtan havalar soğuk yaz olsa yanmıştık 🙈😅😅