cansucansu0 svserzrm ben 17.haftadayım. Gebelikte dahada oynuyor hormonlardan dolayı ama ilerleyen haftalarda daha çok oynayacakmış doktorum öyle söyledi bilmiyorum ne yapıcaz
cansucansu0 svserzrm 6.9du biraz daha dikkat ederek 6.2ye düşürdüm. Yakında yine baktırıcam inşaallah dahada düşmüştür
cansucansu0 svserzrm 300-350 leri gördüm ama sık sık değil çok nadir oldu. Artık daha sık ölçüm yapıyorum ben eğer yükselmişse çabuk farkedip hemen ek doz yapıyorum çok uzun süre yüksek kalmasın diye
MKrasnic damlaaltinay baklagil yanına ekmeği bir dilim filan gibi tüketmeye izin var canım , fazla kalıp yükseltiyor. Bir de tüm yemeklerin yanında iki üç kaşık yoğurt yemeni tavsiye ederim. Çok güzel dengeliyor
Nurgul54 Normal yemek yiyip mi bi saat sonra ölçüyorsunuz fark eder mi ne yendiğiniz bende kendim ölçmek istiyorum
cansucansu0 svserzrm ben diyetisyene gitmiyorum yiyeceğim yemeğe göre kendim ayarlıyorum insülin dozlarımı. Standart şekilde yapmıyorum :)
cansucansu0 svserzrm keşke öğrenebilsem ama onun eğitimini veren şehirlerde olamadım maalesef ben göz kararı yapıylrum😅☺️