Arkadaşlar merhabalar, Gebelikte her ay sağlık ocagına gitmek gerekiyor mu yada ben Çarşamba günü doktora randevu aldım acaba salı günğ sağlık ocagıba gitsem kan vs versem doktora gidince doktor benden tahlil istermi. Bu aşamalar nasıl oluyor ben hiç gitmedim ve aile hekimine bildirmedim gebe oldugumu