Ben hamile olduğumu daha öğrenmeden aşermeye başlamıştım. Üç haftalık hamile olmam lazım o zamanlar 😄 o zaman aşerme mi olur derseniz hayatım boyunca hiçbir zaman şerbetli tatlı sevmedim. Öyle ki senede ciddi anlamda senede tek bir dilim baklava yesem o bile bana fazla gelirdi. Ama üç haftalık hamileyken şöbiyet, baklava öylesine canım çekti kii bu çok başka bir aşerme ya,, akşam eşim eve gelince sarılmadan elinden tatlıları alıp kapıda yemeye başladım 😄😄 ve sekiz dilim beni ancak kesti aradan saat geçti yine yemeye devam ettim. Benim gibi şerbetli tatlıdan nefret eden biri tatlı yerse aşermekten başka bir şey olamaz herhalde 😄😄💜 sonraki hafta hamile olduğumu öğrenince aa ben bunun için o kadar tatlı yedim dedim kendi kendime 😄