Kızlar ayın 8inde detaylı ultrasyona girdim detaylı ultrasyondan sonra karnıma sürülen jeli sildim akşam eve geldiğimde duşa girdim ertesi gün karnımın her yerinde sivilceler oluştugunu farkettim 1 haftadır daha da kötü durumda böyle bi durum başına gelen var mı acaba çok fazla kaşıntı yapıyor acaba jelle Alakalı bişey mi alerjimi oldum bilemedim ama sadece karın bölgemde oldu sivilcelenmeler