Leman_123 Selam kizlar❤️ 37 haftalik hamileyim yaklasik 33 haftadan beri bebegimin basi ve karni 2 hafta onden gidiyo bu bir sorun oldugundanmi?
TubaUzar Leman_123 merhaba 4 hafta olmuş önden gitmeye başlayalı doğrumu doktorunuz bu konuda ne dedi yani sordunuz mu bizler burda başına gelmiş varda yorum yapıyor arkadaşım doktoruna sor bence daha fazla geç kalmadan
Leman_123 TubaUzar yok 33 haftada 35 haftada bakdilar 33 de 35 gibiydi 35 de 37 haftalik gorunuyodu iri bebek dediler
TubaUzar Leman_123 tamam işte 35 te sorsaydın keşke şuanda haftada bir değil mi kontroller? Hala mi 2 haftada gidiyorsun
As1995 Leman_123 gündüzleri evet hareketsiz ama akşam bu saatleri normalde oynuyor du o yüzden kararsızdım