khayalazeyd ben de kullanıyorum ama doğum zamanıyla iğne kullanmanın bağlantısı yok sanırım, sezaryen olacağım genelde 38 den itibaren yapıyorlar doğum yapacağım doktorum 38.girdiğin günden itibaren alabiliriz dedi takibimi yapan doktorum bir sıkıntı olmazsa 39 a gir öyle yaptır bebeğin gelişimi 39.haftaya kadar devam eder dedi.Ben de 38 de olmak istiyorum biran önce ama tabi bebeğin durumu daha önemli