Princessmom Ben yazdan kalma buzluğa koyduğum bezelyelerimden yemiştim gayette öyle bir şey duymadım hiç şuan 34 haftalık oldum hala yiyorum Allah’a şükür bir şey olmadı ama yinede doktorunuza danışın tabi bana sadece bitki çaylarını içmememi özellikle adaçayı için söylemişti birde işte sucuk,salam,sosis,çiğ et vs. tarzı gıdaları tüketme dedi toksoplazma olabilir diye yeşillikleride çok iyi yıka demişti