Kizlar beni bilen bilir.Eşim gercekten cok degisik bi insan hamileligim boyunca yaşatmadigi şey kalmadi.12 mart cuma günü sezeryana tarih almistim eşim normal dogurucaksin diye diretiyodu aile sorunlarim oldu. son kontrole kendisi de gelmek istedigini soyledi ve doktorla gorusturup sezeryana ikna ettik.12 Mart Cuma gunu evimden esyalarimi ayarladim yanimda esim annem kayinvalidem hepsi vardi.Cok heyecanliydim kiyafetleri giydim 10.15 de ameliyathaneye girdim belden igne yaptilar hissetmedim bile yattim heyecan basti titremeye baslayinca doktorlar noluyo sana dediler 😂 cok korktum icime yapilanlari anlayabiliyodum uyusmama ragmen sakinlestirici verdiler sonra gevşedim zaten. bolca dua okuyun rabbim yardim ediyor. sonra dikisim falan atilmis bebegi hic gormedim en son goturmeden once bebegim nerede diye sordum 2 3 saniye gosterdiler.10.30 da melegim gelmis dunyaya odaya goturmusler 10 dakika sonrada ben ciktim melek gibiydi kokusu herseyi cok guzeldi😇Rabbim isteyen herkese nasip etsin sutum falan da emzirdikce geldi .Tek sikintim sezeryan agrilarim oldu suan gayet iyiyim.Allahim hepinizi kolay kurtarsin🤍