Merhabalar 8 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim çok Fazla acı biber yiyorum engel olamıyorum kendime ilk hamileliğimde de yedim kızım çok gazlıydı bu yüzden olabilir demişlerdi bilemiyorum bunda daha çok yiyorum bebeğe zararı var mı acaba. Benim gibi olanlar var mı?