birprensesvebirprensannesi Minikkusum_ Doktoruma danıştım ve kesin zararı var da diyemem ama zararı olmadığı da kesin değil sen riske atma doğumdan sonra boyat dedi bende doktorumu dinledim canım
zeliha09 Minikkusum_ doğal içerikli boyalar var onlar zararsız diye biliyıorum ama doktoruna da bi danış bence
Bbtl34 Minikkusum_ ben doktoruma danıştım 3 aydan sonra boyatabilirsin demişti bende watsonstan doğal boyal alıp boyamıştım markası biomagic di 🙂