Tuch canım ben yaşadım onu 22 haftaya girmeden 21+6 da tuvalete gittim idrsrımı yaptıktan sonra Bi ıslaklık hissettim bazen bi tırnak kadar bazen nokta kadar ama genelde idrardan sonra. Cok korktuk hemen doktora gittik amniyon sıvısına baktı ama o kadar az geliyordu ki azalıp azalmadığı asla anlaşılmazdı. Amniosure testi yaptırdık gecen hafta persembe günü negatif çıktı. Akıntım hala devam ediyor idrar kültürü falan bakıldı sonuclar yarın cıkacak. Farkında olmadan idrar kaçırıyormuşum çok şükür Bi sorun çıkmadı. Korkma senin de öyledir inşallah