Merhaba kızlar , ilk bebek hareketini 16+2 de hissettim göbek deliğimin sol tarafında pıt pıt atma şeklindeydi daha sonra ara ara hissettim şu an 17+3 üm fakat 2 gündür bi hareket hissettirmiyorum tecrübesiz olduğum için soruyorum sizler ne sıklıkla yaşıyorsunuz