Erva12 tazeanneew https://imgyukle.com/i/NKdmFn https://imgyukle.com/i/NKd1jj https://imgyukle.com/i/NKdzV8 bakarmisiniz
tazeanneew Erva12 erkek gibi geldi bana ama nubu kızada benziyo senin bebişin hep beni arada bırakıyor doktor bakmış ama o resmide belli değil ne dedi 😂
tazeanneew Erva12 canım tecrübeli bi doktor değil sanırım çünkü kordonla pipi ayırt edilebilir şeyler güzel bi ultrason görüntüsünde sen bile ayırt edersin 15 haftalık belli olması lazım aslında
tazeanneew Erva12 ahahahha bazı doktorlar gerçekten takıntılı oluyor bi kere nöbete gitmiştim acilde 20. Haftada söylüyorum demişti içimden diyorum zahmet etme doğunca öğreniriz 😂 kaçta söylicekmiş
kubratopal35 tazeanneew https://hizliresim.com/kOYjAQ tahmin edebilir misiniz rica etsem 🌸 pazartesi öğrenicem nasipse doktor soylememezlik yapmazsa 😂
Boncuk27 tazeanneew Merhaba canım rica etsem banada bakabilirmisin https://resimyukle.io/dK00pJKFrB.i
tazeanneew kubratopal35 canım 11 haftalık nubu kız eğer yükselmediyse , 12 den sonra değişmiyor nub ama ben 11 de yanılma oluyomuş ama yinede kız diyorum
kubratopal35 tazeanneew benimde içimden geçen o bakalım hayırlısı olsun nasip neyse o 🌸 teşekkür ederim 💞😌