Adakus Belimin yukarı kısımlarının sol tarafları nefes kesecek bi agrı giriyor geçmişti en son uyuyup uyandım yine olmuş kendimi sağ sol çevirmek işkence ilaç da kullanamıyorum doğal olarak ne yapmam lazım bu agrı ????? Başına gelen var mı
Arasinannesi Hafif sıcaklıkta ütü gezdirebilirsin bi bez üstünden. Doktoruma sordum yapabilirsin dedi o biraz hafifletiyor. Isıdan sonra hafif voltren sürüp birde parol içiyorum üstüne biraz nefes aldırıyor birde sırt üstü yatma. (Hepsi doktor onaylı)
Adakus Arasinannesi bende doktor onaylı o voltren ş aldım parol ile ama parolu yarım içip bıraktım doktor onaylı ama yine de korktum kremi de 3 kere vurdum graö etki etmedi ama ütüyü denerim hafif ısıda
Arasinannesi Adakus o zaman çok ağrın olursa hastaneye git serum taksınlar tatlım. Parol serum takıyorlar o kesiyor 1,2 gün rahat ediyorsun.
Adakus Arasinannesi ne yazık ki etki etmedi 😪 dün gece biraz azaldı dedim tam sabah bi uyandım nefes alamadım o sol yanımın acısından. Ayağım kırılsaydı keşke o acı bana güzel gelirdi der oldum artık geçmedi bu agrı