sedardahuseyin Güzel anne ve anne adaylarım bacılarım dualarınızda bnada yer verin yarın oğluma kavuşacağım inş ❤️❤️❤️💙💙💙💙😊🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Haticearen sedardahuseyin sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım bende salı saat 9da alicam inşaallah
Beyzan sedardahuseyin Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 🌸 neden sezaryen olacak doktor kararı mı kendi isteğin mı bir de kayısı hoşafı aldın mı yanına gaz çıkarma için
kucuktospam sedardahuseyin sağlıkla kucağına al canım. Kaç haftalık oldun ben daha doktordan tarih istemedim de
Haticearen sedardahuseyin amin canım benim oğlan da kanala girmiyo bı türlü bide.haflftasida önden gidiyo sağlıklı olsunlarda 37+6yis bizde
Haticearen sedardahuseyin bende asla da olmadım bebek nasıl gelmek isterse o şekilde doğum olur gözüyle baktığım için
Tlay Ya bişey sorucam 15 günüm var 40 hafta olmama bebek dönmemiş dedi doktor sezaryan olacaksın peki normal doğumda ki gibi Nisan ve suyun geliyormu yoksa tarih veriyor arı sancı olmadan aliyormu merak ediyorum bilgilendirin beni lütfen