Nasippp Eminik yarın gidicem canım inş 30. Haftadan. Beridir nst giriyorum bi 34. Haftada ufak bi sancı çıkmıştı o kadar yarın çıkar gibime geliyor. sen sezeryan olacaksın ya çatı muayanesi olmadın dimi canım
Eminik Nasippp benim 25. Haftamda sancıyla gece gittim o zaman dr baktı çatı muayanesi 2 cm açılma vardı bir daha bakmadı
Eminik Nasippp evet oldu çok şükür bebeğim de yanımda küvöze girmedi iyiki erken almışlar içten rahmim yırtılmış şans eseri iç kanama olmamış darısı sizlerin başına sağlıkla herkes alsın bebişini kucağına
Nasippp Eminik gözünüz Aydın canım rabbim hayırlı güzel ömürler versin hepinize 🙂🤲🏻 dışarı nasıl akmamış kan 🤷🏻♀️ ultrason ölçümüyle aynı kı doğdu canım kaç kğ
Fatosoyku Eminik Yenianne21 kanda mıkrop varmı yokmu diye antıbıyotık cerdıler sadece o kadar coddı bır durum yok önlem amaclı