Guleserrr herkesinki elbette farklıdır ama ben benımkileri anlatayım ilk gebeliğimde kızım oldu onda mide bulantısından 5 ay nerdeyse sadece kraker ve peynir yedim istifra cok ettım cok halsizdim surekli uyudum ekşi tatlı olarak çok ayırt etmedım hepsinden yedim. Agzımda cok kotu bir tat vardı ve 8 ay hiç geçmedi sürekli metalık tat alıyordum ve hep agzımda sakız veya naneli şeker vardı aşırı reflü vardı 8 9 şişe surup bitirmiştim.Şuan 28 haftalık gebeyim oğlum olcak bu bu hanileliğmde sayıyla 4 defa kusmamışımdır şükür 🙏🏻 Bunda cok cabuk karnım cıktı şuan bile eğilip kalkamıyorum mide yanması ilkınden dahada fazla başından beri hep var busefer. Ama diğerine gore cok rahat geçiyor diyebilirim kızımda kucuk 17 aylık aşlah kararlıyor bence yoksa nasıl ılgılenırdım bilmem sürekli kucagımda karnımda içeride bebeğe uzuluyorum artık😂