mavisevdasi Aleyna95 normal canım benim kanamayı ilerde kesicek kullanmaya devam et saatlerine çok dikkat et ben öyle öyle atlattım lekelenmeyi♥️
Nurdanizgi Merhaba canm bende kullanıyorum ve benimde kahverengi lekem geliyor doktor bunun normal olduğunu ama çok fazla gelirse aramam gerektiğini söyledi içerideki kalan pis kanı atıyormuş vücut
Aleyna95 Nurdanizgi çok teşekkür ederim . Peçeteyle silince görüyorum. Sonra duruyor. Böyle diyince rahatladım çok teşekkür ediyorum 🙏