Doktor kontrolü normal, kanama lekelenme vs yoksa korkmayın. Amniyon sıvısı barikat görevi görüp gelen darbeleri bebek hissetmeyecek kadar minimuma indiriyormuş. Bunun hakkında bir video dinlemiştim çok ciddi kazalar harici bazı trafik kazalarında bile bebeklerin zarar görmemiş olması olasıyken basit düşmelerde korkmanıza gerek yok diyordu.