Dün geceden bu yana kahverengi akıntılarım var. Doktor randevum yarın, rengi kırmızıya dönmediği sürece acile gitmene gerek yok randevunda bakalım dedi ama endişelenmekten kendimi alamıyorum. Bebeğin hareketleri devam ediyor en azından o beni biraz rahatlatsa da bilinmezlik gerçekten korkutucu. Benzer deneyimi olan biri var mı aranızda, beklemekle hata mı yapıyorum acaba