Muge95 şeker yüklemesinin gerekli olup olmadığına burdan kimse karar veremez senin için canım. Doktorun senin açlık tokluk şekerine baktıktan sonra değerlerine göre gerek duyarsa yaptırmanı söyler. Benim değerlerim normal çıktı doktorum yapmamıza gerek yok dedi. Ayrıca kesinlikle ismi şeker yüklemesi diye korkmayın günlük hayatta biz o şekerin fazlasını zaten alıyoruz yediklerimizden.