9+6 dayım doktorum herhangi bir risk görmemişti 7 haftada idrar yolu enfeksiyonum vardı sanırım o mantara dönüştü kaşıntım var ve dün kahverengi akıntım gelmiş kızlar hemen hastaneye gittik acil kalp atışını duyduk hamd olsun Herşey normal gözüküyor dedi mantar için krem ve progestron yazdı her ihtimale karşı dedi ama yine de çok korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı