Didem34 evet normal doğuran da oldu çevremde kuzenim mesela normal doğum yaptı hemde 4 saat gibi kısa bir sürede Ama açılması vardı ve kasılmalarla gitti suyu gelmemişti suyu açılma ilerleyince patlattılar böylelikle kuru kuruya sancı çekmemiş oldu üstüne bide epidural aldı oh 😂 ben o epidural alma aşamasına bile gelememiştim 12 saatte 😂 sezeryanım iyi mi geçti hayır panik atak geçirdim o kadar sancı Çek sonra sezeryan ol kötü bir durum ama sonrasında çok çabuk toparladım ertesi gün ziyarete gelenler sen nasıl sezeryanlısın demişti. Başka normal doğum yapanları da gördüm dikişi olmayan yok psikolojisi bozulan çok var çevremde bidaha asla çocuk yapmayacağını söylüyorlar mesela sezeryan dikişini normal doğum dikişine tercih ederim deşeler 40 saat sancı çekiceksin dikişin olmayacak razıyım ama o dikiş 🙄🙄