Kızlar merhaba. Daha önce de post açmıştım. Doktor bana adet düzenleyici yumurtlama sorunu için ilac verdi. Ve degerlendirmem için tarihler verdi o tarihlerde denememi söyledi denedim. Ilac 21 adetti bitince adet olmam gerekirdi. Ama ilac biteli 3 gun oldu hala adet olmadım. Bu sabah test de yaptım bir şey çıkmadı. Bir kac belirtide var. Mesela sol kasığım epeydir agri giriyor. Normalde hiç olmaz. Sol gögsüm çok sis normalde adet olacağımda uçları acırdı bu kez koltuk altlarıma doğru ağrı vuruyor göğsümde ve sağ tarafima belime ağrı giriyor. Sizce ne yapmalıyım. Biraz daha bekleyip kan tahlili mi versem.?