Bahardali Selamlar anneler, düzenli olarak bebeğin hareketlerini kaçıncı haftada hissetmeye başladınız
miniginannesi9 Bahardali ben 22. Haftaya girdim bugün.hala duzenli değil, hatta 18. Haftada daha çok hissediyordum🙄
kucuktosbik27 Bahardali ben 17. haftadan sonra nerdeyse hergün hissettim bitek çok yorulduğum günlerde sadece gece yattığımda hissettim birde tetonoz aşılarını olunca 2 şer gün hissedemedim onun dışında hep hissettim ama 28 29 haftalarda gün içinde çok fazla hareket hissediyorsun onu soruyorsan eğer
Bahardali miniginannesi9 bende 20+5 im ama bende de düzenli değil aynen 18. Haftada daha çok hissetmiştim. 2. Gebeliğim ama insan hep diken üstünde. Yüksek riskli gebe olduğumdan asla rahatlayamıyorum. Dünyanda en sevdiğim şey özendiğim heves ettiğim annelik ama hamilelik demek benim için endişe stres demek asla keyfini çıkaramıyorum
Yumurcakk miniginannesi9 benimde öyle 18. Haftada saha sık hissediyordum 22 ye girdim bazen cok hareketliy bazende çok sessiz
Mel05 miniginannesi9 aynen katiliyorum bir kac gundur cok az hisediyorum hata endiseleniyorumda. 22 hafdaya girdim bende. Fazlaşacak derken sanki azaldi
kucuktosbik27 miniginannesi9 bebiş yukarı çıktıkça hareketleri algılamak birazdaha zorlaşıyor 2 haftaya net şekilde hissettirir kendisini 24 . Haftada epey hareketli oluyorlar
Kediannesi123 Bahardali benimde önce daha netti şuan 20. Haftaya giricez hem sayısı çok azaldı hemde çok uzaktan hareketleri hissediyorum sanırım bebek artık yukarıya doğru çıktığı için böyle oluyor. Gebeliğinizde ki risk ne benim de riskli de
Mrvsk 14 haftada 2 kere seyırme seklinde oldu müthşş bişeydi. Sonra 16 hafta da buyuk bir seyırme 1 kere oldu. Şimdi 20 hafta dayız hala ara ara hareket ediyor mu tam anlayamıyorum bagırsak hareketi mi anlayamıyorum. Oyle cokta hereket etmıyo sanırım 🙈
babyme_ay 21. Haftalarda bebek hareketlerini her gün hissetmemiz gerekmiyor heralde dimi yaa senden beri hissetmiyorum da 🤔 baya yoruldum ondan da olabilir mi ki
kucuktosbik27 babyme_ay yorgunluktan hissedemeye bilirsin canım normal bunlar bebeğin pozistonuda etki ediyor daha çok aşağıda birde yan yatıp dinlendiğinde az çok 1 2 kere hareket eder
miniginannesi9 Mel05 aynen öyle, tetanoz aşısı oldum üç gün önce, bugün 22. Hafta. Günde üç dört kez kıpırtı oluyor, baskada bişi olmuyor 🙄
Sevi36610 16+4 hissetmeye başladım bende o günden beri de günlük düzenli hareket hissediyorum.şuan 24+2deyim.