Bahar9005 merhaba, bize de 20. Haftada detaylıda fallot dendi. 2 kere fetal eko için gazi üni gittik. Fallot bebekler 1 yaşında tam düzeltme ameliyatı ile sağlıklarına kavuşuyor dediler bize de. Tek doktorla yetinmeyin. 30. Ve 35. Haftalarda da Hacettepe çocuk kardiyolojisine gitmeyi düşünüyoruz. Doktorlar kesin konuşsa da fetal ekoda da yanılma payı oluyor. Facebook da doğumsal kalp anomalileri grubu var. Herkes orda deneyimlerini, gittikleri doktorları, geçirdikleri ameliyatları ücretlerini vs paylaşıyor. Arkadaşımın ikizlerine de fallot demişlerdi küçük olana yaşamaz bile dediler. Şimdi 3 yaşında ve çok sağlıklılar. Fallotlu doğmadılar kalp delikleri de kendi kendine kapanıyormuş dar olan damarlar da çocuklar büyüdükçe olgunlaşmış. Allahtan ümidimizi asla kesmeyelim. Rabbim yardımcımız olsun.