ebruakyuz22 ben 1 buçuk sene önce Adana şehir hastanesinde doğum yaptım sezaryen bu 2.gebeliğim yine orada olacak nasipse. Bebeğin ayak bileğinde ve annenin bileğinde alarm olan bileklik takılı bileklik dediğim hastane bilekliklerinden. Çocuk senden uzaklaştığı an alarm ötüyor bu beni mest etmişti gerçekten için çok rahattı 😍 ayrıca ameliyathaneden çıkarken bebeği benim bacak arama koyup öyle çıkardılar zaten karışma gibi bir ihtimal sıfır. O yüzden içim çok rahat doğum konusunda