Kizlar günaydın. 36+4 haftaligim ilk gebeligim dün akşam ne. Yata bildim nede otura bildim çocuk makatima çok batiyodu 20. Dk yatakta uzandım kalktıktan sonra kasıklarıma. Ağrı vurdu sanki adet. Olcakmis gibi bir saat boyunca sonra. Ağrı hafifleyince uyuya kalmışım. Böle olan varmı. ?