NarminAmirli 34.haftadan Merhaba🌹Allahın izniyle 41 günümüz kaldı 🙏🏻🤗Bebeğim başı aşağı pozisyonda),çok şükür her şey yolunda,sadece bu aralar hareketleri azalmaya başladı,kimde böyle?benim haftamda -kimler neler hissediyor?
2021annesiyim NarminAmirli biz de 34+2 yiz 26 sında gidecez çok merak ediyorum oğluşumun kilosunu pozisyonunu 😍
busraakeskin NarminAmirli bende de azaldı sanırım artık yeri kalmadığı için hareket edemiyor. Ben de edemiyorum 😂
1prenses1prens-moms NarminAmirli 34+5 hersey yolunda çok şükür gün içinde biz yorulunca bebeklerde yoruluyo galiba ama aksam dinlenme zamanı daha çok hareketleniyolar sanki hazir mi herseyniz biz cantamizi hazirlamadik insallah yarin hazirliycaz 🥰
NarminAmirli 2021annesiyim inşAllah🙏🏻,bizde 3 kq yakın maşAllah🙈o yüzden yediklerime dikkat etməm lazım
Birrannee Ben 34+6 yım bebeğim kıpır kıpır hala 😊en son gittiğimde kafa aşağıda doğum pozisyonundaydı bakalım salı kontrolüm var ne durumda merak ediyorum
Aysentass NarminAmirli biz de 36 +6 olduk 10 gün önce baş aşağı döndü dün gittiğimizde de kanala girmiş dedi son tarih 5 nisan bakalım
1prenses1prens-moms NarminAmirli bende kendim için ayni şeyi düşünüyorum insallah hazirliycam🤭 kafam rahat etsin aklim takiliyo böyle ☺