Merhaba hanımlar, 20+0 dayım kız bebeğim benim ilk gebeliğim hiç tecrübem yok. Size sormak istedim bebeğimi bazen göbek deliğimin altında çoğu zamansa göbek deliğimin hemen yanında hissediyorum genelde göbek deliğimin yanına sanki orda toplanıyor gibi yumuruk gibi hissediyorum hareket etmesi böyle mi oluyor ?