Fatmas öncelikle bez kullanıp beze hiç para vermek istemeyen bir insanım aslında parasından değil ama çok araştırdım öğrendim uygulamak istedim vazgeçtim sonra karar verdim denemek istedim ve bebeğime çocuğuma yaptığım en güzel yatırım olacağını biliyorum en azından 3sene içinde . inanın hiç kolay olmadı bir aydır sürekli gözüm üstünde , uyurken bile . Uykumdan ödün verdim saat başı uyandım yapmış mı diye yapmamışsa uyandırdım emzirip hemen lavaboya götürdüm , gün içinde emzirdikten sonra hemen lavaboya götürdüm , gündüz uyanınca hemen götürdüm gün içinde belli aralıklarla sürekli götürdüm , bir aydır deniyorum ve 15gündür düzene oturmaya başladı .tabiki de sağlık ocağına markete hastaneye vs giderken hazır bez kullandım . Tabiki de hemen olmadı defalarca kaçırdım tuvalet zamanını , veya defalarca altına yaptı defalarca tuvalete götürürken üzerime yaptı 😂 Onun dışında evdeyken yıkanabilir bez kullandım kazayra kirlenmesin çocuk diye , bu arada yıkanabilir bez hazır beze göre çocuğu daha çok uyarıyormuş.