204026 Anneler merhaba. İkili test biyokimya riskim 1/60 yaş riskim 1/199 çıkmış Pap a mom : 0,39 HCG mom : 2,02 çok tedirginim uyku uyuyamıyorum.
Neslihanbew 204026 maddi durumun elveriyor ise nifty testi yaptır cnaım için rahatlasın bu şekilde bebeğinde strese sokarsın. Bizim ülkemizdeki bu testlerin maalesef güvenirliği doğruluğu çok düşük doktorlar bile diyor imkanı olan nifty yaptırsın onun yanılma payı %1 miş yine var riski tabi
Mmoommlife 204026 Nifty yaptrın imkanınız varsa burada okudugım kadarıyla bazı hastaneler ucretsız yapıyormus yadadıgınız şehri bılmıyorım ama .. benımde bıyokımyasal rıskım 1:140 nifty yaptırdım sonuc beklıyorız🤲🏻
204026 damlaaltinay sema tarzı bir şey yok, riskler yazıyor 1:60 ve 1:199 şeklinde ve down sendromu yüksek risk yazıyordu, 13 ve 18 için düşük risk. Hatta kombine risk bile yok kağıtta ! Halbuki ense kalınlığı 1.1 mm çıktı ve nazal kemik oluşmuştu
Schiaparelli Benim de siznkine çok yakın. Benim de içim rahat etmiyor. Fetal DNA yaptıracağım. Zaten doktor önermiştir değil mi size de
Mmoommlife 204026 Benimde bebeğimin ense kalınlıgı nazal kemiği vs gayet guzeldı ultrason da sıkıntı olmayıp kanda risk çıktı bizimde 😞Birçok kişinin bu şekilde okup niftysi temız geldıgını okudım İnşaAllah bızımde oyle olur😞%80 doğruluk payı var dıyorlar ikili teste ama bu kadar çok insanda yanılması gercekten ilginç.
Schiaparelli Benim de ikili test 50de 1. Kombine riskim 264te 1. pap a değeri 0.38 beni korkutan da o.
Mmoommlife Schiaparelli Benimde papp-a degerım 0,38 . Free bete ve papp-a kaçla kaç arasında olmalı bılıyor musunuz acaba ?