Hanımlar günaydın bugün minik kızım 33 haftalık oldu çok şükür. Yavaştan hastane çantası hazırlıklarımıza başladık ben koyduklarımi yazayım eksik ya da fazla bir şey varsa tecrübeli annelerden fıkır alayım 🙂
- Poşette 5li hastane çıkışı (dogumhaneye vermek için)
- Poşette 10lu isimli hastane çıkışımızın tulum, içlik,şapka,önlük,eldiven ve mendili var (fotoğraf çekerken giydirmek icin)
- Poşette zıbın patikli alt şapka ve eldiven var
- Poşette ise isimli hastane çıkışımızın alt ve üstü var ayriyetten 2 yarim kollu zıbın 1 adet sıfır kollu zıbın ve 3 tane de çorabı var (yedek bulunsunlar diye)
Ayrıca;
♡nohut battaniye
♡muslin örtü
♡fotoda görünen diğer bataniye
♡ıslak mendil
♡temizleme pamuğu
♡2 tane emzik ve biberon
♡bebek bezimiz henüz gelmedi geldiğinde 20 tane felan koyacağım
♡4 tane de ağız mendili koydum ayrıca setlerin mendilleri de poşetlerin içinde var
Kendi çantam için de
+pijamali lohusa takimi ve ona uydun şal (foto çekilirken giyerim)
+önden düğmeli pijama takımı
+4 iç çamaşırı
+emzirme sütyeni
+2 atlet
+2 çorap
+tülbent
+yelek
+terlik
+havlu
+göğüs pedi
+maske
+kağıt havlu
+lohusa pedi ya da depend alicam bilmiyorum şuan
Yedek pijama takımı alsam mı bilemedim evim çok yakın hastaneye lazım olursa getirtebilirim.
Makyaj pek sevmiyorum ama yanına rimel ve kapatici alacağım.
Sanırım bu kadar alacaklarım 🙂