Hepinize mutlu pazarlar kızlar
- haftaya girdim bugün dün gece belimden kasıklarıma doğru bir ağrı girdi ki sormayın adet ağrısı gibi falan değil dehşet bi ağrı yarım saat geçmedi yürümeye çalıştım yürüyemedim bi de afedersiniz ishalim iki gündür ve geçmeyen şiddetli baş ağrım var parol fayda etmiyo baş ağrıma
Ağrılar gece vardı ama hafifti yani kontrolüm salı günü sizce ne yapmalıyım