Mehmetçik Ali Ağca’ yi hatırlattığı icin sevmedim. Bence isim koyarken o ismin bir manasi hikayesi olmasi güzel olur. İster dini değerlerimizden esinlenin ister kültür degerlerimizden ister sevdiğimiz aile büyüklerinden ama bir hikayesi olsun. Biz Oğuz Kağan koyacağız ilk Türk atalarımıza ithafen. Ömer ismi de guzel adil bir insan olsun hz. Ömer gibi vs. ( Tabiki bu benim düşüncem )