Dmlsnr Kızlar Fatma Salih’ten randevu alacağım fakat bu hafta ki randevusunda 36 hafta üzeri diyor. Ben 14. Haftamdayım geçen hafta gittiğim de öyle bi şart yoktu gitsem beni muayene için almaz mı
Mavis06 Dmlsnr doktorlar sürekli polikinlil değiştiriyor kendi haftan uygun bir doktor tercih etmen lazım muayene etmez yoksa
hellobaby0 Dmlsnr He hafta ya da 2 haftaya bir değişiyor doktorlar ve polikliniklerde yazanlar gebe pol 35 üstü kısırlık vs vs diye bana dediler ki haftaya beni bulamazsan başka polikliniğe geçmişimdir o yüzden her zamanki gibi al randevunu dediler