Havva1995 Ya kızlar midem Çok agrıyor bsy yesem geçecek gibi oluyor sonra yine aynı agrı ne yapmam lazım 14 haftalık gebeyim
1_minik Havva1995 Dr gaviskon du sanırım şurup vermişti bana…Dr unuza mesaj atın bence o yönlendirir ona göre şurup ilaç alırsınız …bazen süt içmek de iyi geliyor kahvaltıda bal da yiyebilirsiniz…
Havva1995 1_minik yiyorum içiyorum ama gece çok kötü agrıyor olmazsa doktora yazayım teşekkür ederim 😊